Bezorgen

Uw bestelling bij Wijnspecialist wordt bij een adres naar keuze afgeleverd. Het is niet mogelijk om bestellingen op te halen bij Wijnspecialist. Op deze pagina leest u informatie over het bezorgen en verzenden van bestellingen.

Het bezorgen van uw bestelling

Uw bestelling wordt geleverd door TransMission of PostNL. Deze partijen zijn gespecialiseerd in het verzenden van wijnen en maken gebruik van stevige verpakkingen die speciaal zijn ontwikkeld voor het vervoeren van flessen wijn. Al onze verzendingen zijn verzekerd. Bij schade van uw bestelling (veroorzaakt door de verzender), kunt u daar melding van maken bij de verzender en contact opnemen met onze klantenservice.

Bezorgkosten van bestelling

Nederland:
Voor bestellingen boven de € 50,00 rekenen wij geen verzendkosten. Voor bestellingen onder de € 50,00 rekenen wij een vast verzendtarief van € 8,95.

België:
Voor bestellingen uit België rekenen wij een verzendtarief van € 12,50. Voor bestellingen voor België met een waarde boven de € 125,00 rekenen wij geen bezorgkosten.

Duitsland:
Voor bestellingen uit Duitsland rekenen wij een verzendtarief van € 17,50.

Levertijd van de wijnen

Nederland
Voor 95% van de wijnen in ons assortiment geldt: Op werkdagen voor 22.00 besteld, binnen 1 tot 2 dagen in huis. Door onvoorziene omstandigheden kan het voorkomen dat we hieraan niet kunnen voldoen. We zullen u hierover per mail informeren. Let op, er worden geen pakketten afgeleverd op tweede pinksterdag (maandag 1 juni)

Door de enorme drukte bij onze verzendpartners (PostNL/ TransMission), kunnen wij op dit moment helaas niet garanderen dat uw bestelling binnen 1 werkdag wordt geleverd, zoals u dat van ons gewend bent. De levertijd is daarom bijgesteld naar 1 tot 2 dagen. Uiteraard zullen wij altijd proberen om uw bestelling binnen 1 werkdag af te leveren.

België / Duitsland
Bij zendingen naar België en Duitsland kan de verzending 24 tot 48 uur langer duren. Voor deze landen hebben we dan ook helaas geen levering ‘de volgende werkdag’. Wilt u meer informatie over verzenden naar België of Duitsland? Neem dan contact met ons op.

Op de productpagina’s van de wijnen wordt de actuele voorraad status getoond. Ondanks het voorraad systeem kan het voorkomen dat een wijn niet meer op voorraad is, doordat bijvoorbeeld een andere consument de wijn net wat eerder besteld. De meeste wijnen hebben we binnen een aantal werkdagen weer op voorraad, op de informatie pagina van de wijn wordt aangegeven wat de verwachte termijn is dat een wijn weer leverbaar is. Mocht het voorkomen dat een wijn uit uw bestelling niet meer op voorraad is nemen we binnen 1 werkdag contact met u op. Tijdens het gehele verzendingsproces ontvangt u op het opgegeven mailadres status updates over de verzending van uw bestelling.

Verzendingen verzekerd

Wijnspecialist en haar vervoerders doen hun uiterste best om uw bestelling snel en correct bij u af te leveren. Ondanks de inspanningen kan het voorkomen dat een product verkeerd of beschadigd wordt geleverd. Heeft u een foutieve of beschadigde bestelling ontvangen? Meld dit dan bij de verzender en neem binnen 24 uur contact op met onze klantenservice. Bij beschadigingen dienen te allen tijde foto’s toegevoegd te worden. Verzendingen van Wijnspecialist zijn verzekerd voor schade.